Good Morning!

Million Stylez - Supastar


Nu är det dags för sista dagen i skolan!
Gud vad skönt det kommer bli med lov!

Om några dagar ska jag åka upp till min pappa för jag ska fira julen med hans familj men jag kommer nog inte bli borta spec länge för förutom att det är otroligt kallt där uppe så är det väldigt tråkigt att vara borta från mitt nu väldigt ljusa liv här "nere" i Umeå!

Får se om det blir utgång idag men annars så blir det imorgon iaf... Jisses nu har jag verkligen börjar bli den där party pinglan som jag en gång i tiden var! Wihoo!

Ha en riktigt bra fredag den 18 Dec 2009!
Varige dag räknas!


XOXO
// Tess tess ♥




God snart Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0