Glass struten

Kollade nyss på Gordon Ramsey's.
Det kan vara riktigt roligt iband och då man ser honom have a ruff time så är det ännu roligare!

Imorgon blir det sista skoldagen och ska kolla på film och äta godis, Känner mig hur trött som helst men jag får skjuts till skolan så jag får iaf sova en halv timma extra! Wihoo.
Får se vad jag ska göra imorgon men det blir förmodligen inga ute aktiviteter för sammanlagt det jag har varit utanför mammas lägenhet idag är ca 10min... Och det kommer inte bli mycket mer än så för det är JÄTTE kallt och då har jag verkligen inte lust att gå ut och frysa... Inte min favorit hobby precis.
Så fort jag blir rik (detta är jag 100% säker på att någon gång SKA det hända) så ska jag flytta till ett varmt land och jag ska aldrig behöva tänka på täckbyxor, vinterjackor eller ens vantar!

Oj! Nu kom Carro med en glass strut, Gott!
Samvetet: Nej tänk på att du bara kommer bli besviken på dig själv om du äter mer!
Smaklökarna: ÄT FÖR FAAAN!!!!!
Carro springer in och tar tillbaka sin glass strut.....


XOXO
// Tess tess ♥



Gordon Ramsey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0