Förkyld? Hope Not.

Shit jag är verkligen helt slut och det var inte bra att gå i pumps med öppen tå i all den här snön som kom inatt... Nu sitter jag hos mamma i myskläder plus halsduk och ska snart försöka kurera mig med en kopp te för jag har lyckats få nått i halsen igår.... Jaa det är tacken för att man klär upp sig när man ska ut!
Nästa gång tar jag f*n på mig täckbyxor!

Sitter och lyssnar på Ciara - Never Ever.
Måste säga att även om jag inte är så mycket för lugn musik så tycker jag den är väldigt bra.

Ikväll ska jag ju på bio och då blir det påklätt. Vill verkligen inte bli dålig nu för jag har så himla mycket på gång och med att resa upp och ner, hämta en hund + att jag verkligen vill njuta utav ett lov som nu när jag räknar, inte kommer få känna av så många dagar av... Som ledighet iaf.

Nej nu är det verkligen dags för frukost och en massa massa te!
Ta hand om er!



XOXO
// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0