En tidig kväll

Efter en resa fram och tillbaka till Haparanda så sitter jag nu i Kalix igen och äter godis.
Imorgon blir det Haparanda igen och då ska jag köpa halsband och koppel till lill tjejen som jag hämtar på Måndag! Jippi jag ser verkligen fram emot det och att sen så fort som jag hämtat henne äntligen kan resa hem gör mig ännu gladare. Visst kan det väl vara roligt här men då man inte får vara med sina vanliga vänner, ha tillgång till HELA sin garderob och sedan lida med den här hemska kylan så längtar man verkligen hem.
Även då man kommer hit och tycker det är roligt och sedan får folks gamla vanor mot en igen så får man ännu mer hem längtan. Det är lustigt att folk inte bara kan vara ärliga och istället utan att ha en vettig anledning ljuga eller inte höra av sig.. Morr! Exakt samma visa som då vi var yngre.

Men nu ska jag leta fram någon bok och sedan äta godis ett tag innan jag går och lägger mig, ska upp tidigt imorgon så det är väl lika bra att man tar det lugnt idag och för en gångs skull gå och lägga sig i vettig tid... Det är något som inte hänt på ett väldigt bra tag för mig nu!


XOXO
// Tess tess ♥


Kommentarer
Postat av: Minna

Vad har dom gjort när de inte varit ärliga mot dig?

2009-12-25 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0