En slitsam Tisdag.

Sitter i skolan och har företags kurs eller vad man nu kallar det.
Har haft en hel del att tänka på den senaste tiden och har inte heller haft tillgång till internet men det är nog fixat snart.

Har inte sovit bra på hur länge som helst och med tanke på att min farfar gick bort under fredags natten så har jag mest suttit hemma.

På fredagen hann jag iaf ha lite trevligt och då var jag på bio med mama för att fira hennes födelsedag, Vi kollade New moon och visst var den väl bra men det var lite väl mycket drama...

Har suttit och funderat mycket på "kärlek" dom sista dagarna och jag har kommit fram till att det bara är ett okänsligt ord som folk använder för att försöka göra andra lyckliga.
Har inte lust att bli kär inom det närmsta taget iaf och allt som har varit är bara dött.
Ibland blir man så arg så man bara börjar gråta. Hittar ingen ro i sina frågor eller i vad som ens har hänt. Jag har egentligen ingen kust att få svar på det heller och då kommer jag väl få ett nervöst sammanbrott men nu börjar det kännas bättre... Trodde det skulle ta längre tid men när man tänker på det man saknat och sedan märkt att det bara var en stor fet lögn så inser man vilket stort misstag man begått eller snarare vilket stort misstag som man släppt in i sitt liv och då gör det allt så mycket lättare att glömma... BLÄÄÄ!

Nej nu ska jag vara positiv! Idag ska jag fara och köpa lite julklappar och kanske lite andra små saker som behövs, det känns som att bara lite inhandling av mer eller mindre onödiga saker kan göra mig lycklig nu och jag litar på mig själv BIG time så det är vad jag har att se fram emot.

Ska försöka skriva snart igen men jag har ingen aning om när det blir av.



XOXO
// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0