Bio!

Nu ska jag börja koka ihop någon bra och varm outfit till bio besöket med Andreas!
Ååh vad mysigt. Förutom att vi har typ bästa platserna så kommer det bli en jätte mysig kväll innan jag åker upp till Kalix / Haparanda på tisdag.
Måste ta en halsduk med mig iaf det är ett som är säkert och frågan är ju om det går att be om en stor kopp te istället för en cola för min hals är väldigt dum mot mig just nu.
Har suttit i morgonrock och halsduk sen jag vaknade så det borde ju ha hjälpt lite grann... Tror jag..

Imorgon ska jag packa och tvätta kläder inför resan. Måste ha med mig typ hur mycket som helst för förutom att jag måste ha ombyten (ofc) så måste man ju tänka på kylan och det betyder större och fler kläder. Gaah jag hatar att åka buss med stor packning men vad har man för val?..

Men nu är det verkligen dags att börja röra på sig så jag hinner med allt innan Jocke och Sebbe kommer och plockar upp mig!

Ha en riktigt mysig fjärde advent ikväll!



XOXO
// Tess tess ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0