Avatar 3D

Yes box!
Igår var jag och Andreas på premiären till Avatar i 3D och den var exakt lika bra som jag hade föreställt mig att den skulle vara. En grymt bra film och jag tycker verkligen att alla ska fara och kolla på den för den var verkligen grym! Förutom Avatar filmen så såg vi ju vissa trailers te x till den nya versionen av "Alice in wounderland" ni vet den som Jhonny Depp är med i. Den verkade också väldigt lockande att gå och kolla på och även den på 3D.

Nu så har jag packat ihop mina saker inför resan... Jag ska bara tvätta, stryka och packa ner dom i väskan på ett bra sätt först.
Ännu mer ont i halsen har jag fått men jag ska dricka en massa te och förhoppningsvis så behöver jag inte få någon otäck feber eller så.

Nej nu måste jag möta Amanda innan hon blir galen på mig!
Ta hand om er!




XOXO
// Tess tess ♥




AVATAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0