Äntligen!!!

Nu har jag pratat med hon som hade valparna och nu under jullovet så ska jag hämta min lilla stjärna som jag har väntat på så himla länge!
Jag har varit på jakt efter en liten hund i flera år nu och idag så fick jag veta att om ca en och en halv vecka så kan jag fara och hämta henne!

Carro och hennes kompis har bakat pepparkakor så det har jag suttit och proppat i mig ett tag, får se vad som händer sen senare idag men det blir kanske bara att vara hemma för just nu så behöver jag inte muntras upp! Shit alltså jag är så himla glad just nu!

Ta hand om er!


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Avge ditt miljölöfte idag! Se senaste ilägget :)

Ha en kalasbra kväll!

2009-12-19 @ 21:09:16
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0