Äntligen hemma!

Efter sex timmar och en massa ombyten så sitter jag nu hemma efter en väldigt rolig dag i studion med Amanda, Ronja och Benny.
Det blev en massa fina foton men dom får jag hem först nästa vecka så då först kan jag visa.

Idag hade vi en massa vanliga kurser i skolan och bland annat så började vi kolla på "Korpen flyger" på svenskan, detta måste säga att det är en film som jag tycker om även om den är rätt mysko, imorgon ska vi väl se fortsättningen antar jag.

Nu ska jag iaf gå och ta en kopp te, Amanda ska sova över hos mig så det blir lite girls night @ Tess ikväll/inatt och jag ska ta med mig min glass som jag ännu inte hunnit äta...


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0