Andra advent.

Tar n liten paus efter TV tittande och ett snabbt tränings pass.

Igår var det som sagt jätte trevligt och snart så fort alla börjar vakna till liv så är det dags för lite pepparkaks bak med dom nya formarna, ska ladda min kamera strax så sen senare så läggs det upp lite bilder över baket.

Andra advent är här och det är bara 18 dagar kvar tills jul afton!
Vad mysigt det kommer bli men man känner ändå att stressen börjar krypa sig fram, det är ju lucia nästa helg så då drar det väl igång med en massa lucia tåg som ska kolla man ska kolla på + att en liten klass kompis har sagt att vi ska ut då. Hihi

Måste även plocka ihop en massa kläder idag för imorgon blir det fotning! Hihi gud vad roligt!
Och nu när jag är nybliven brunett så kommer det också kännas jätte roligt att få stå framför kameran och show of my new hair!
Känns som om min vecka kommer bli full av aktiviteter men det tackar man ändå inte nej till.

Kommer säkert lägga up en massa inlägg idag med tanke på att jag kommer vara hemma hos mamma hela dagen så ni får kika in och kolla läget ;)


XOXO
// Tess tess ♥




Världens sötaste Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0