Adrenalin och blöta byxor

Nu sitter jag hos mamma som jag mest troligt kommer sova över hos och är rätt så trött efter dagens bravader.

I skolan så pluggade vi på och jag antecknade hela "Korpen flyger" på papper så jag och Jonte kommer få en barnlek med att skriva analysen sen.
Var även på gympan och körde på lite i gymmet så nu känner jag mig riktigt stor och stark... NOT!
Efter skolan for jag, Sebbe, Saypay och Foppa till Kafé Station och jag fikade, Sebbe åt glass medans allihopa dummade oss om allt möjligt som kan försigå i en killes huvud...
Efter bussturen hem med Saypay´s nya telefon så kom jag hem och käkade mat.. Kanske lite väl lite men det är det som känns bäst just nu iaf och sen satt jag bara vid datan tills jag ringde Sebbe och följde med dom och "åka bil" ( hur ska man formulera den meningen på ett lite snyggare sätt?).
Där började problemen... Till att börja med så efter 10 minuters körande så får vi skopa ur vatten ur bilen och sedan lite senare så var alla som Bambi på hal is och jag lyckades falla pladask på isen och få väldigt blöta ben *snyft*.
Nåja det blev iaf en massa skratt och byxorna torkade relativt snabbt så ingen större skada skedd ^^

Nu ska jag iaf ta en te kopp och min glass och njuta av att iaf jag är nykter idag. Till skildnad från någon annan ;)


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0