27 Dec 2009!

Äntligen hemma hos pappa efter en ganska rolig men annorlunda kväll i Haparanda.

Känner mig hur trött som helst men jag försöker ändå hinna med lite städning så att det bara är att skura och dammsuga imorgon innan vi ska fara och hämta min lilla sötnos.
På Onsdag åker jag tillbaka hem men sen far jag upp igen veckan efter för att fara på min farfars begravning och kanske ta med mig ännu en rolig grej till Umeå!

I förrgår var jag jätte grinig men under nattens gång så blev allt bättre efter ett samtal så för er som undrar så är det bara et enkelt tjaffs vänner emellan :)

Det blev verkligen hel tokigt igår för på sista stället jag var på så fick jag slut pengar på telefonen (kontantkort morrrr) så jag kunde inte få tag i någon och min telefon var konstig + att strömmen höll på att ta slut så all komunikation var kass... *Suck*
Nåja tillslut gick det ju bra och även om jag måste ringa några samtal snart så tror jag inte att några större hemskheter skedde... Hoppas jag!

Nu måste jag städa klart och plocka fram sakerna till min lilla sötnos!!!




XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0