Kvinnor!

Nu har baby farit hem och jag sitter redan och håller tummarna för honom imorgon då han ska på en jobb intervju. Annars så har dagen bara gått åt till att ta det lugnt, vara nervös och kissa... Lustigt? Nej kanske inte så lustigt men gissa om jag var glad sen!!! Wopidoo!

Igår var det sista kvällen innan Patrick åkte hem till Norrköping och vi satt hemma hos mig och svamlade om det mesta. Lagade mat gjorde jag också men jag kan inte säga att det var fullt så roligt då man fick ta hand om disken nu idag. Jag har som sagt ett JÄTTE litet kök och efter att man lagat en middag så ser det ut som ett bombnedslag i det lilla skrymslet!
Nåväl allt gick bra och det var en trevlig och skratt fylld kväll.

Middagen bestod av mat från HP och jag kände mig äckligt mätt ett bra tag efter middagen som jag kanske stoppade i mig lite väl fort.

Imorgon blir det iaf skola och jag ska försöka jobba ikapp så mycket som möjligt med tanke på att vi bara har två dagar då vi har vanliga lektioner och sedan på Ons-Tors och Fredagar så är vi så gott som bara ute i verkstaden, kan livet bli bättre? Det är så himla härligt att gå en utbildning då man faktiskt får göra saker och inte bara sitta och läsa och skriva! Lilja skolan is THE shit!



Kvinnor

Förutom att kvinnor är det motsatta könet till män så har vi ju väldigt bra egenskaper som man både tänker och inte tänker på.


Kvinnor har en vecka i månaden då man inte behöver skylla på huvudvärk då killen har andra planer före sovstunden.

Kvinnor och barn är alltid dom som man tänker mest på under krig, svält, och andra tragiska miljöer.

Kvinnor kan ta bort allt hår på kroppen under ögonbrynen utan att någon skulle rynka på ögonbrynen.

Mäns syn på kvinnor är att dom ska göra allt som en kvinna redan gör... Vare sig dom har man eller inte. Detta är även saker som män måste göra om dom inte har någon av det kvinliga könet.

En kvinna kan gråta öppet till en film utan att detta anses vara "blödigt".

Kvinnor kan kalla varandra snygga, sexiga, underbara och kan även både krama och pussa varandra utan att detta bevisar på att kvinnan/kvinnorna är homo/bisexuella.

När en kvinna säger jag vill ha så kommer det alltid någon av det andra könet som ger henne det hon vill ha... Antingen en pojkvän/man/sambo/särbo eller bara något så enkelt som pappa!

Har ni någon annan söt grej som är så bra med att vara tjej?





Super bruden Striperella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0