Mån 10/8

Dagen har just börjat.
När jag var hemma hos mamma så tyckte jag att det var lite FÖR skönt att inte telefonen ringde... Nu på morgonen så förstod jag varför, Jag har glömt telefonen hemma!
Hemskt känns det nu men det gör väl inte så mycket, ska snart dit och fixa mig och höra av mig till Mandish som ska göra ännu ett modell jobb idag ^^ Hoppas det går bra för henne.
Ska kolla runt med en viss herre också om han skulle ta och börja röra sig hit men det kan jag göra redan nu tror jag ^^ Jag har kunnat hans telefon-nummer utantill i alla 5 ÅR som vi känt varann!

Nu mammas frukost, R.I.O. spelas i högtalarna och det är ännu en solig dag i en av Umeås "förorter" hahaha!


XOXO
// Tess tess


Såhär slutar det då jag och min lilla syster ska ta foton på oss!
BARA KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0