Tisdag kväll.

Imorgon åker jag!
Fy fan vad skönt måste jag säga, jag ska bara ta det lugnt och glömma allt som har med vardagen att göra, äta god mat och hitta på roliga saker. Imorgon kväll börjar raket SM så det blir mysigt att kolla på, undrar hur dom är detta år? Får se vad det blir för mys man annars hittar på, kanske bara sitter hemma hos moster och pustar ut ^^
Idag var sista dagen hemma med familjen + att Tobbe åkte hem till sig, det känns som att jag haft ett nervöst sammanbrott hela dagen och med det blir det ännu skönare att komma iväg ett litet tag.
Jag behöver känna lugnet!
Nej nu ska jag gå och ta en te kopp, ta en dusch och sen ska jag sova!
Kommer med bilder under veckan men jag orkar inte lägga upp något idag.


XOXO
// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0