Svin influensa.

Min bror är hypokondriker och håller ofta ständig koll på sjukdomar och andra virus som kommer och går, Just nu håller han sten koll på svin influensan och det är ju inte det finaste nyheter man har fått höra om varken sjukdomen eller vacinet...
Lustigt att en så farlig sjukdom ska ha ett så fult namn men ändå, det är inte roligt att tänka sig att den nu är i hela världen förutom vissa länder som dom inte hittat sjukdomen i ännu.
Nej jag kanske inte är hypokondriker men man känner sig inte direkt säker att gå runt bland människor i dessa tider då man vet att det faktiskt ligger människor på sjukhus som är dödligt sjkuka pga detta.
Vad har ni för tankar och kanske svar om svin influensan?



Idag har jag tagit det lugnt, varit hemma hos mamma och hemma hos mig lite omvart annat och ska snart hem för att laga middag innan Tobbe och Patrick kommer.
Färgade som sagt håret igår och det blev himla fint, mkt ljusare så jag får väl lägga upp någon bild på det snar. Hoppas att alla bloggläsare har haft en trevlig helg och imorgon börjar skol livet igen!


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0