Sön / Mån

Kommit hem till mamma nu faktiskt och ska sova över här inatt, känner att jag behöver ha lite kvalitets tid med mina systrar då jag INTE är barnvakt till dom.
Var ute för ett tag sen med Albin, hans nya körkort och lilla nytvättade bilen ^^
Var och bara dum körde runt och hade verkligen igenting för oss, var med Johannes och Issa också som var med ett tag men sen ville jag bara hem, Usch kvällarna börjar bli ganska kalla nu.

Nu ska jag nog gå och gräva i mammas kylskåp och hitta nå goda saker att äta på och sedan dra igång någon film för konstigt nog känner jag mig inte alls trött, även om jag är otroligt lat av mig denna natt ^^

XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0