Pigg och glad!

... Jo jävlar det är det sista man kan kalla mig i denna stund, är hur slö som helst och vill bara krypa ner under täcket och sova bort resten av kvällen, men NEJ det ska jag inte göra, igår var det en så udda och annorlunda (dåligt sätt) kväll så jag vill verkligen få till en kväll som man kan känna sig lite mer nöjd med att man har medverkat i.
Igår var vi ju på droskan och träffade lite folk, det värsta med droskan är att det där skit stället är så överskattat så det kommer fullt i fulla ungdommar (ja även jag) och dom beter sig som en hög dagis barn!!!
Less... Nej annars är jag bara trött och ska strax fixa en blond färg i håret innan det blir att stressa på sig kläderna, kavajen blir det ofc ikväll ,men jag känner även för kort kort och high heels nu sista varma dagarna i år så får se vad man spökar ut sig i ;)



XOXO
// Tess tess ♥



Hahaha! Jag som 14-15åring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0