Onsdag 5/8

Hemma hos mamma en kort sväng för att kolla mejl och prata lite om allt möjligt med modern min, snart ska jag hem och duscha innan det blir dags för kvällens planer, hade möte hemma hos mig idag oc det gick väl bra, sprang med sopor och ska nu när jag kommer hem boka tvätt tid *suck* det finns vissa saker som man saknar med att bo hemma hos mamma men gud vad skönt det är att bara ta hand om sig själv ^^
Igår kollade jag, Amanda och Simon på film innan jag gick hem igen för att få sova ut innan städ och hänga upp gardiner dagen (idag) mrn nu är allt klart och det är väl samma gamla visa idag som alla andra ;)

// Tess tess ♥


Mitt lilla lilla kök ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0