Norrköping

Tjo!

Uppdateringen har varit värdelös men jag har inte haft tid med att sitta vid datorn nu, kameran är på laddning så bilderna får vänta men än så länge har det varit riktigt roligt här.

Onsdagen var lugn, kom hit, åt och kollade raketerna innan det var dags för film och sen säng.
Igår var vi på stan från då moster min hade slutat och vi kollade Rix FM, nej det var inte lika bra som jag hoppats på men så är väl det mesta då man har höga förväntningar ;) var och käkade på Harry's, drack hallon öl på Black lion inn och sedan blev det Carl Johan där vi kollade raketerna.
Träffade Patrik och vi tog en snabb sväng in på Hugos men sen for vi till min moster och efter ett litet tag låg alla halv deckade i soffan så då slutade kvällen/natten.
Idag blir det bowling, marknad och ett nytt försök att hitta våran äppel öl!

Puss!
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0