@ Mama's place

Nu har man städat lite hemma, gått några ärenden och nu är jag hemma hos mamma IGEN!
Ja jag är faktiskt ganska ofta hos min mamma men har man nyss flyttat från henne så kan det vara lite jobbigt att lämna henne totalt så istället för att sova i samma hem så har jag mitt daghem hemma hos min mamma, haha.
Igår var det väl en del skratt men mest svammel så tillslut ville vi bara fara hem och då satt vi sen ett litet gäng hemma hos mig och avslutade allt, ganska lugnt men blomman tyckte nog inte det... Inte jag heller då jag var tvungen att plocka upp resterna av den nu på morgonen.
Nu ska jag vara med en av små systrarna och sen blir det att fara hem igen där Amanda ligger och sover.
Kameran glömde jag hemma men jag LOVAR att det kommer skratt retande bilder sen senare idag :)

XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0