Lördag

Är hemma hos mamma en snabbis innan det blir att stressa iväg, måste kolla vad jag behöver och höra av mig till (förmodligen) sjusovaren.
Idag har jag hunnit duscha, diska, växla pengar och sedan gått till mamma för att kolla mejl och föna håret!
Damn I'm Good! vaknade även ovanligt tidigt för att ha varit vaken till runt halv 6 tiden på morgonen, 09,40 var klockan då jag steg upp, flitig är jag!
Det blir nog uppdatering via mobilen om det blir något idag men annars:

Puss På Er!
// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-16 @ 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0