Lite av varige ^^

Nu är jag äntligen inne ordentligt i lägenheten, efter så mycket tjaffs och andra konstigheter så är allting klart nu även om det är en del saker som ska komma in dit så är jag iaf inne och det är så skönt!
Det kommer inte bli så mkt uppdaterande för har inte skaffat något internet dit men det blir väl snart det med.
I förrgår så var jag, Amanda och Simon hemma hos mig, åt chips, godis och vatten melon medans vi babblade och lyssnade på musik. Igår blev det lite värre och jag och Amanda kallar kvällen för "FAIL" och det kan man lugnt säga att den var, då hade kameran slut ström så det blev inte att ta med den *suck* och idag så blev det HP (för Amanda och Simon) och sen for vi till ljumviken och solade en liten stund ända tills solen for bakom alla dumma dumma moln!
Idag har jag iaf bestämt att det ska bli fest igen! Moahhahaha!
Här kommer lite bilder iaf :)



Mina älsklingar som hänger ovanför soffan.


Godis och andra goda grejer


Var på stan i Lördags!
Janni, Amanda och Kim!




// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0