Kvällen:

Ska strax till Mandish som sitter barnvakt åt sin lillebror, ska bara dricka upp mitt te först ^^
Dagen har varit tradig och faktiskt ganska tråkig, har inte gjort någonting vettigt idag efter att jag sprang några få ärenden på morgonen.
Imorgon blir det att tvätta kläder så jag ska springa mellan mig och tvättstugan halva dagen *suck*. Hoppas det blir roligare än vad jag tror, dom har ganska bra tvättmaskiner så det går nog ganska fort även om det är en del som ska tvättas.
Detta är anledningen till varför jag INTE har något "Dagens Outfitt":
Jag kan inte gå en hel dag utan att byta kläder MINST 3ggr, jag byter jämt och står oftast i garderoben och rotar runt efter något man oftast inte sett på ett tag.

Hoppas kvällen nu blir bättre iaf, får se hur den blir. Lugn kan jag gissa...


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0