Kvällen för Tess

Efter middagen var jag bara lat, gick först och mötte Milko och Jocke och pratade en stund innan dom skulle fara, efter det blev det en sväng förbi moster, satt och (så gott som) kedje rökte och surrade om det mesta.
Då jag kom därifrån så mötte en väldig kissnödig Tess (jag) Amanda på en cigg och sen gick vi in till Amanda för att bestämma oss för hur man skulle göra med kvällen... Ingen lösning där så vi bestämde oss för att gå skilda vägar och sedan höras imorgon (detta förslag lades upp även efter ett samtal för ett tag sedan).
Gick sedan en kvälls promenad med mor, och systrar. Carolina var i högvarv så vi stod och freestylade med våra osynliga snowboards och gjorde en massa trick ända tills Carolina blev less och ville bli jagad istället... *suck*. Det blev iaf en mysig kväll och på statoil var det någon grabb som kallade Java för "kanin"! Vaah?! fattar inte denna förolämpning, det finns faktiskt hundar som ser ut som kaniner och Java är INTE en av dom... BAAAH!


XOXO
// Tess tess ♥



Här kommer lite bilder:




Carro gungade på lekparken, I babygungan...



Victoria på lekparken (behövs klippas lugg snart).


Carro posa på kvälls promenaden :D



Jag just nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0