@ Janni's place

Än så länge av dagen har jag i stortsett inte gjort någonting (förutom ätit och latat mig). Igår/Inatt så satt jag hos Janni och babbla och spelade kort, David var förbi ett tag och Simon kom också och spelade kort med oss under dom tidiga morgontimmarna. Vi spelade neger och president och jag förlora typ hela tiden... Nåja jag är ingen dålig förlorare men tillslut blev det för mycket även för mig så det blev slut på kort spel.
Idag blir det nog att vara med Janni, funderar på att dra någon fest men man får väl se hur man gör, hoppas iaf Lördagen blir kul och festlig (inte för att fredagen var dålig, tvärtom).
Nu ska jag iaf hoppa in i dushen och sen blir det att fånga dagen, det börjar bli lite bättre väder igen, Jippi!


Mamma bakade tårta igår, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0