Hemma

Nu är jag hemma efter första dagen i skolan, kom hem som sagt igår och resan gick väldigt bra även om det blev en del väntande. Nu sitter jag iaf i sovrummet med Tobbe och Amanda och vi bara latar oss efter tacopajen som det serverades till middag.
Tyvärr har jag inte chans att lägga upp bilder än pga att jag glömt sladden till kameran hemma hos mig och som jag tråkigt nog inte har en data hemma så blir det ju lite tokigt... Dumma!
Skolan gick jätte bra och jag är så glad att vara hemma igen, har pussat på Tobbe ända sedan jag hoppade av planet och nu börjar jag få lite balans efter uppehållet från varann.
Nu ska jag gå och pussa på honom lite mer och så ska vi planera om vad som ska hända ikväll!


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0