Galet igår, inget idag... Än så länge!

Det känns som om dagen knappt har börjat för idag har jag bara vaknat, pratat lite om festen som mest troligt blir av ikväll och kollat på film med små systrarna, idag ska David (lillebror) komma hem från Sundvall, men man vet aldrig med honom. Snart ska jag börja röra mig hemmåt och fixa mig lite och då kommer väl Mandish förbi också.

Tog helt sjuka bilder på killarna igår och jag ska lägga upp några sen senare om jag hinner men det var helt galet så man måste bara se, Phille blev en udda glamrockare (typ) och Tim blev pirat och vi skratta typ hela tiden! Inte nog med det så fick vi på en klänning och kjol på två av dom tokiga pojkarna som vi umgicks med igår!
Ska lägga upp så fort som möjligt men nu har jag både lite tid och kameran är på för långt gångavstång ;)
Puss På Er!!!


// Tess tess ♥



Me and Baby Mandish!



Ps: Nu börjar det röras om i grytan... Får se vad det kan leda till! . Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0