För tidigt efter en sen kväll!

God Morgon!

Kan INTE fatta att jag är vaken nu efter allt svammel som det blev igår enda tills klockan ca 3 någonting på morgonen. Men iaf så här gick lite av kvällen till: Först började jag och Mandish hos mig ganska lugnt och lyssnade på musik medans vi sprang runt och letade kläder och sminkade oss.
Förfesten var hemma hos Simon och det var riktigt roligt men sen blev det lite av en besvikelse då man kom till den "riktiga" festen för där var det bara "fjortis fest"... ABSOLUT inget illa menat men nu börjar man bli ganska less på små ungar som springer runt med alkohol och vet knappt hur man ska dricka det... GAAH! Hur uppfostrar föräldrarna sina barn nu för tiden?
Idag är jag bara less och det första jag gjorde då jag vakna var att gå till mamma för min bror hade så snällt lånat den just innan jag gick hem så jag var ju smått irriterad då han inte kom med den till mig... Där den hör hemma!
Nej nu måste jag äta något för det ända jag ätit på ca 36timmar är några tuggor nudlar och just nu är nudlar... BLÄÄÄÄ!

Puss på er!


// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0