En solig dag.

Idag vaknade jag vid halv 12 på morgonen då Amanda kilar in hem till mamma och väcker upp mig efter helvetes natten som barnvakt åt mina små systrar.
Vi drog på oss linnen och mini shorts och börja knalla.. Över dom två broarna som går mellan H-sund och Obbola här i Umeå, riktigt fint väder och när man är alldeles nära havet så blåste det ganska flitigt så man inte FÖR varm som man brukar lyckas med ibland.
Sen då vi kommit hem igen så tog jag en powernap bara för att inte behöva somna så tidigt idag och sen blev det en snabbdush innan jag kom till mamma och vi gjorde middag tillsammans, nu sitter jag här ännu ett litet tag men jag ska börja röra mig hemmåt och se vad som behövs göras, boka tvätt tid har jag varit för lat för att göra så det måste ske nu innan det är dags att bege sig och sen måste jag skura någon dag... *suck* vad tråkigt det ska vara att bo själv ibland, kanske man borde skaffa sig en liten slav... POJKVÄN som kan skura, diska och tvätta kläder åt mig ^^ hihihi!


XOXO
// Tess tess ♥

Ps: Kameran är glömd hemma (igen) tyvärr. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0