Blond!

Efter många år och MÅNGA olika hårfärger så har jag verkligen fastnat vid det blonda fjortis håret!
Som Kissie, Paow, Dessie m,m säger så ska det vara BLONT och lååångt! Love it verkligen!
Den ända skildnaden är att jag HATAR fejk hår! Det är bara äckligt och jag tycker att det är det fulsate att då men kommer hem efter en fest så måste man plocka bort håret?! Whaat!?
Nåja det är många som har det och jag erkänner det är jätte snyggt men hur stolt är man inte då folk kommer och frågar om man har löshår och man sedan kan kontra med : Nej allt är äkta!
Läste även SOLO idag som jag äntligen givit mig tid till att köpa och läsa, som vanligt så är det mega skön att blädra igenom och dom två nagelacken som man fick med var riktigt söta, Det blir nog att testa på SASSY idag. Nej nu ska Amanda få börja jobba med mitt hår och sen ska jag försöka hinna hämta kamera sladden så man kan få lägga upp några bilder ^^


XOXO
// Tess tess ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0