Ännu en fin dag!

Känner mig otroligt sliten då solen ligger och steker på allt och alla under den.
Har ont i nacken och har nyss försökt äta lte men blev bara arg då jag märkte att mamma gjort GRÖTRIS! till min kycling gryta som jag gjorde igår... *suck* det var jätte god men så kommer den där förvirrade mamman och trashar hela min lunch...

Igår var det fest, det har varit festande ett bra tag nu men det ska börjas dra ner på nu, vet inte än vad som sker idag men imorgon måste jag vara hos mamma för då är jag barn/hund vakt.

Brorsan är påväg till Sundsvall! Hoppas han stannar länge då behöver man ingen sur f*tta som gnäller på en då man kommer och hälsar på!


Men nu ska jag fara hem och duscha, höra av mig till Mandish och sen får man se vad dagen ger!
XOXO!


// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0