Vilken dag.

Tjoba!

Idag har man varit på skolan och gått runt och hållt mina lärare/andra viktiga personer om vad som händer nu när det ska flyttas snart och så, annars så väntade jag på Sanne och då gick vi och åt lunch. Det var pyttipanna så vi blev rätt besvikna och ännu värre blev det då jag var tvungen att spotta ut en brosk bit!
Hujja ska det verkligen vara så att elever ska få äta det värsta av det värsta eller är det bara så att jag ska ha sån otrolig otur? Efter lunch hade vi lite praktiskt så då blev det att "matta ner" nån motorcykel del och det gick ju bra då jag hade Sebbe att borsta bort slip dammet på då slip-pappret blev för smutsigt. Efter skola satte man sig på bussarna och åkte hem med lite huvud vär pga solen som kommit fram och just därför har man ju glömt brillorna hemma.
När man var hemma så fastnade man framför TVn (som jag typ aldrig gör) och kollade en rätt trevlig reality serie " Rock of Love" Hetter den och handlar om musikern Bret Michael och hans sökande efter äkta kärlek :D
Så man kan kalla det en rockig version av Bachelor och den var riktigt festlig att titta på ^^
Än så länge idag har man inte hunnit göra så mkt men det blir väl att sätta sig med böckerna och plugga lite och få i sig lite middag som gäller för resten av dagen innan jag tar fram min älskade bok och somnar med den som vanligt, Känns lite jobbigt att läsa så mkt av den hela tiden för nu är det ju inte mkt kvar av den och jag vill verklig inte att den ska ta slut :'( Buhuu!
Nåja nu ska jag springa iväg och göra middag till mig innan hela dagen hinner ta slut!

Puss & Kram!


// Tess tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0