Valborgs!

Tjenare!

Har sovit så gott som hela dagen med tanke på min insomnia men nu verkar det faktiskt bli bättre för en gång skull.
Nu sitter jag med blonderings färgen "MOOD ultrablond" i håret och väntar på att kuren till super blondin ska verka, annars har jag varit och hämtat brillorna som jag vann för några veckor sen i en blogg tävling hos hilea och jag blev super glad då jag öppna paketet på det soliga otrget och fick dra på mig dom redan då :D Jippi!
Just nu så är det ganska lugnt men snart ska jag fara till min moster och där ska vi grilla och äta och dricka en massa gott som Valborgs hör till :)
Hinner som sagt inte dra upp receptet på potatis salladen men jag kommer väl vara helt salig över det någon annan gång i sommar så jag kommer dra upp det då :D hihi
Nåja nu ska jag väl springa runt och se vad jag ska ha på mig och efter det bär det av till min älskade moster.

Puss & Kram På Er Alla!!!


// Tess tess





Min underbara hund Java (gradanois tik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0