Fredagen den 3 April

Godag!
Idag har jag hunnit med mkt innan klockan var halv nio och jag känner mig ganska flitig ^^
Hann vara ute med Java och ge henne frukost och sedan var det Carro som skulle upp samtidigt som David kollar på nån skräck film så just då Carro kollar på TV'n så kommer det upp en mer eller mindre skinflådd brud utan läppar så det tog ett tag att faktiskt förklara att det bara var smink. ojoj!
Sen var det ju då frukost som hon inte "orkade" men det hann ätas lite grann innan det var dags att dra på sig allt och kasta sig till skolan för att sedan få streta med sig Java som var världens hoppigaste så det blev en del stopp på vägen.
Men nu då barn är på förskolan och hundar ligger och sover så är det väldigt lugnt och skönt här hemma...
Kanske lite för lugnt och skönt men snart kommer mama hem så då kan man springa iväg på sina egna ärenden.
Får se om det blir att träffa Sanne på stan men annars får man väl komma på nått annat kul att hitta på :)
Igår blev det grönt från ena hållet så nu ska jag få höra idag om det är grönt åt det hållet och då är allt klart för att jag ska bli väldigt lycklig ^^ har lovat min mor att vara lite tyst till allt är klart men vissa saker kan man inte låta bli att hålla uppdaterat. Men nu ska jag gå och ta en kopp grönt te och vänta på att modern min kommer hem :)
Idag är det även Disney Namnsdag! Både Ferdinand och Nanna har namnsdag idag, Grattis till alla som heter det och ett stort grattis till våran jul- tjur och Wendys barnvakt i Peter Pan!
BTW: vädret har äntligen börjat bli lite bättre så jag har känt sig mkt piggare och gladare på dom/ den sanste dagen/dagarna, hoppas ni också har fått göra det ^^

Puss & Kram!



// Tess tess

Ps: Finns det någon bättre morgon klocka än Morgonpasset i P3? Tycker inte jag iaf, STORT tack till Martina, Kodjo och Hanna som håller mig vaken om mornarna. DS.




Nu ska väl ädå våren vara påväg?!

Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

Har just nu en tävlingen hos mig och undrar om du vill vara med och delta om en massa vackra saker? :D

2009-04-03 @ 21:52:33
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0