Temptation Night!

Nu sitter jag och tar det lugnt med en "MAGNUM Temptation Chocolate" och ett samtal med min älskling ^^
Har nyligen blonderat håret för rösta gången i år men blev dock inte så nöjd pga slarvighet så jag ska fixa ett nytt paket till imorgon då det även blir festande med grillad fläskfile, hemgjord potatissallad och en massa annat fika och gos. Annars har jag inte hunnit göra så mkt mer under kvällen förutom att göra min super smarriga Tzatziki som består till 99% av improvisering och vitlök ;) Annars så ska jag väl börja hoppa ner i sängen snart för att hinna med att göra potatissalladen imorgon, och den är så grymt god så jag kanske tom läggr upp receptet på morgonen om det är någon som är sugen på nått matigt till maten ;) hihi
Nåja nu vet jag inte så mkt mer att säga så god natt på er alla sötnosar och honeys där ute ^^



Puss & Kram! 


// Tess tess




Du är Underbar Sanne! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0