Plugga Plugga!

Morrn!



Idag sitter jag hemma sista dagen för att vara säker på att jag är helt frisk och jag är så glad att jag får ta mig till skolan imorgon och kanske få rensa hjärnan från lite annat än flytten, oj oj det är ganska mkt man ska tänka på med allt handlande och annat som kan behövas göras till då allting smäller som i nått anorlunda vasa-lopp :P
Nåja nu ska jag plugga en massa Svenska och ta reda på så mkt som möjligt om några böcker jag har hållt på och läsa, sen blir det att kolla runt på sängar och efter det ska jag försöka hinna duscha innan det blir att höra av sig till hyresvärden och lite annat. Hoppas bara allting flyter på lika bra som det gjort annars *cross fingers* för annars kommer jag väl bli så nervös jag går och försöker gömma mig under sängen eller något, hihi, nee inte så drastiskt kanske... Men nästan hahaha!
Nåja nu ska jag iaf göra min Svenska med en kopp blåbärs te och min godis påse :)

See Yah Soon XOXO!!!


 

// Tess tess



Ps: Min dator har börjat bråka med mig så jag kan inte lägga upp bilderna jag vill lägga upp :S nåja hoppas det börjar funka snart iaf. Ds.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0