Onsdagen Den 29 April.

Har inte kunnat sova inatt så har kollat runt lite på youtube och druckit påskmust + att jag läste ut min så omtalade bok "Bärnstens kikaren" av Philip Pullman (väldigt lustigt namn), och den slutade ganska konstigt så blev lite ledsen över att det inte var ett liknande iaf slut som jag hoppats på, nåja författare ska ju alltid förbrylla en, hihi!
Sitter i min mammas super stora tröjja från typ 80-talet eller nått nu som jag brukar sova i men ska snart hoppa i duschen och försöka få rakt mitt hår som bara vill fara åt alla håll och kanter hela tiden, otroligt störande!
Idag kör jag nog på spets linne och tights till skolan för ovanlighetens skull och ville bara uppdatera all att jag äntligen börjar bli lite piggare av all sol som börjar komma fram.
Annars är det en super vecka för mig och jag hoppas att mina nya svarta pumps kommer imorgon så jag kan ha dom till helgens festligheter för imorgon är det ju valborgs, min lilla syster fyller 7år och kungen har även födelesdag (dock vet jag inte hur mkt han fyller). Så det blir säkert en massa kul som händer imorgon med tanke på att om jag har rätt så är vi även lediga på Fredag (måste kolla upp det) så det skulle typ vara super skönt för jag måste fara och handla och förhoppningsvis börja blondera mitt hemska hår till helgen! JIPPI!
Nåja nu ska jag gå och fixa mig och försöka äta en bit smörgåstårta till frukost (om den nu är god?) hihi


Puss & Kram!!!



// Tess tess




Nu är det bara 33 dagar kvar tills jag fyller 18år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0