Ny fikad och go!

Tjobre!

Nu sitter jag hemma efter att ha varit och firat min mosters 40års dag för första gången för om 3 veckor blir det fest till hennes ålders ära, hihi. Kom dit och fikade och efter att man blivit lite paff av allt fika bröd hon dukade fram så frågar hon också om vi vill ha tårta (GAAH) Nåja vi tackade och tog emot denna gräddiga goding och efter det kommer även min mosters kompis som gjort en glass cheese cake som man absolut inte kunde avböja ifrån, hihi Herregud man låter som en riktig tjockis och det är väl det jag också man känner sig som då man kommer hem men gott var det iaf ^^ Sen har jag också börjat fundera på vad jag ska göra med håret till sommaren. Så därför är den stora frågan : Ska jag vara blond eller brunett? vad är sommar frisyer i år hur som helst? Nåja jag får väl stoppa i nått blonderings medel och sen är jag väl nöjd med tanke på att håret är GANSKA blont nu men mer måste det iaf bli! Så det så! Blev så himmla avis på Kissie då jag såg hennes blonda hår och efter att man kollat lite bilder på sin egen blonda tid så blev det så gott som bestämmt för en ljusare vår! Frågan är väl bara när man ska ta sig tid och pengar till att fixa det? Hmmm!

Men men nu ska jag skriva lite lista, kolla mail och sedan se ett avsnitt av Supernatural!

Küss & Kram!!!




// Tess tess


    
Brunett VS Blondin
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0