Nu är den min :)

Igår fick jag nycklarna till lägenheten så nu börjar flyttandet på allvar!
Gud vad kul det kommer bli alltså, kan knappt vänta på att få inreda mitt lilla boende och sedan få krypa ner på ett ställe som kallas mitt. Men först måste man flytta in alla saker och före det så måste man handla in allt också, ojoj det kommer bli en massa sprin i affärer men det är ju inte nått som man tackar nej till ;)
Idag blir det att flytta in sängen iaf och sen får man väl se vad som mer kan komma in dit men det är nog mest troligt så att jag är hos mamma i ca en vecka till, bläää! Men men om man väntar på nått gott och resten vet ju alla om ^^
Igår blev det även en sväng om på affären så jag köpte två royal gala äpplen och friggs nya (tror jag) gröna ekologiska te med smak av kardemumma och kanel. Super gott måste jag verkligen erkänna.
Gjorde även en väldigt improviserad geggamåle och ett stekt ris på billigt vis, allt blev super smarrigt efter att man dränkt allt i vitlök, hihi Det är tamme fan farligt att gilla vitlök!

Puss & Kram!!!


// Tess tess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0