Morrn!

Efter att jag varit och kollat runt lite på min framtid igår så är jag rätt nöjd just nu med hur det ser ut :)
Kan inte säga nått än genom att inget riktigt är säkert men jag är iaf jätte glad!
Just nu sitter jag och samlar ihop mig inför skola efter att jag väckt, klätt på och gett Carolina frukost.
Så strax blir det kläder och piffa upp mig själv som gäller :)

Kollade en tävling om att vinna ett par Madonna solglasögon som är såå snygga och är verkligen valet man väljer först då man bestämmer sig för sommaren acessoar.
Klicka här för att vara med och tävla om dessa snyggingar.

Puss & Kram!


// Tess tess

Kommentarer
Postat av: hilea

blev något fel på min blogg så den godkände inte markerade kommentarer, men om jag redan skrivit ber jag om ursäkt, annars så tackar jag för medverkan i tävlingen och önskar dig lycka till=)

2009-04-02 @ 19:37:44
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Iva

Grattis till att du vann :D

2009-04-13 @ 13:40:55
URL: http://iiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0