Måndag Morgon!

Tja!

Det är en halv timma kvar tills min buss går och jag har väl så gott som hunnit plocka på mig allt som jag behöver ha med mig till skolan idag. Igår var jag super trött så jag läste baar att tag och sen gick jag och sova med Carolina som hade bråkat med mamma så jag fintade henne till söms genom att säga att vi skulle låtsas sova men till slut på nått konstigt sätt så sov hon på riktigt ;) hihi.
Nu blir det väl att springa runt och hitta någon klämma till håret och försöka få i sig nått fort innan det blir dags för buss åkande i totalt ca en timma, pust! Det är nog det tråkigaste man kan vara med om och efter skolan är det en minst lika lång buss tur hem igen, blää ska det aldrig ta slut?!
Nåja nu blir det iaf skola så puss & Kram ha en trevlig Måndag, See Yah!



// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0