Lugna gatan

Idag har jag nog bara tagit det lugnt och planerat lite över vad som behövs handlas till lägenheten och lite annat som känns viktigt för tillfället, Pekka gjorde jätte bra ifrån sig på ett prov idag så det gjorde säkert inte bara mig väldigt glad. Imorgon ska Pekka komma hit och då blir det väl en ganska lugn stund på stan och sedan på lördagen blir det att fira hans brors födelsedag, så jag får nog en ganska fin helg iaf ^^
Idag fick jag mitt bord ner i mammas källare och det är jätte fint, ska försöka få lite bilder på det men det kommer nog mest troligt inte förän det är på plats i lägenheten. Men nu kommer det iaf lite bilder från lovet :)

                                              
1: Jag och mitt gud barn               2: Mitt sugmärke på Pekka                3: Davids Kak-Tårta


Puss & Kram!




// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0