Lördag Morgon

Hejsan, Vaknade för ca 2 och en halv timma sen och kunde inte somna om så jag fick vakna upp med tokiga Java i sängen och börja dagen med att läsa en bok. Igår var vi som sagt och kolla på en lägenhet, kanske inte den största men jag bestämde mig för att det blir den så nu planeras det inflyttning om ca en månad framåt. Jippi! äntligen dags och det kommer bli såå bra även om det är ett pytte kök ^^ väldigt sött iofs men hur ska jag ha plats att baka alla bullar och allt annat? Nåja det löser sig nog :) Var helt borta igår så gick och lade mig ganska tidigt, tråkigt nog vaknade jag ju alldeles för tidigt så jag kommer väl gå och sova jätte tidigt idag också om jag inte bestämmer mig för att fara ut och göra nått. Inatt kom mamma hem med lilla syster Victoria så det förväntas väl bus här i hemmet på något tag så man måste väl skynda i sig med någon slags frukost före buset bryter ut, annars så blir det väl en ganska vanlig dag och jag ska försöka läsa lite på körkortet som inte har blivit av på ett tag.
Tills vidare: Puss & Kram!



// Tess tess





[v] Ett litet jul minne [v]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0