Ingen skola - Onsdag

Idag är jag hemma med ont i huvudet och lite närings brist pga att jag är så duktig på att äta hela tiden... Suck!
Har iaf bestämt att göra lite Svenska uppgifter och tvätta kläder inför resan till kalla kalix och dess grann kommun.
Annars har jag inte hunnit med så mkt  mer än att prata i telefon med Pekka så det blir väl att försöka äta nått snart och efter det börja plugga j*vel för annars så blir det väldigt mkt mer som jag kommer ligga efter med.
Igår satt jag och Sanne på golvet. Vi slipade på en konstig grejj till en motorcykel och då kom Sebbe, hans klass kompis och även en lärare och höll oss sällskap, hihi skojjigt vad lite golv sittande kan arta sig till.
Idag fyller Blaze år så grattis till dig lille klass kompis!
Annars så vet jag väl inte så mkt mer jag kan skriva om förutom att min kära hund säkerligen är skitso!
Ena sekunden är hon galen och springer runt i en ring och andra så ligger hon och sover, men lite stolt är jag då mitt "håll käft" komando funkade på henne! :D hihi det är snyggt om nått ;)
Imorgon kommer min moster och hennes kille och sover över innan dom fortsätter upp... Hoppas jag bara får med mig min packning då jag ska försöka lifta upp med dom ;)
Men nu ska jag äta nått och sedan plocka tvätt ^^

Puss & Kram!




// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0