Good Morning Sunshine!

Det är sången jag sjunger till Carolina varige dag hon ska vakna men idag var det jag som skulle upp och på ett litet tag ska jag ta bussen till skolan och hämta lite arbeten som jag ska jobba på nu i veckan.
Har inte haft så mkt inspiration eller tid att skriva den senaste tiden men nu efter att lite saker börjat hända så kommer skrivandet tillbaka utav bara farten som jag saknat den senaste veckan som varit så gott som kaotisk.
Var på möte igår på skolan och kom fram till rätt bra saker som kanske hjälper mig lite extra i arbetet med att joba upp vissa ämnen jag halkat efter i med råge.
Men idag är det en ny dag och till denna är det nya friska tag som gäller och ska försöka vara så allert som ja bara kan med detta omöjlighetens jobb, hihi.
Men nu ska jag dra på mig kläder och sedan springa ner till bussen.

Puss & Kram!


// Tess tess









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0