God natt, sov så gott, puss...

Idag är jag super nöjd då jag nu har hittat rätt och att jag nu äntligen kan säga att jag ska flytta hemifrån!
Såå skönt måste jag säga men lite jobbigt blir det väl på nått tag då man ska ta sig in där och sedan bo med så gott som ingenting. Hmmm nee jag ska nog klara mig.
Hur som helst är jag så inställd på att det här ska gå bra så det kan väl inte gå sämre än måttligt då?
Nåja nu ska jag äntligen få gå och sova och det ska bli ännu mer utsökt och välsmakande, hoppas bara att jag får sova lite längre än till 5 tiden på morgonen som jag gjort hela vecka och sedan gått och lagt mig jätte tidigt. Bläää!
Nåja nu sussa söt, hoppas jag bara får nån plats i sängen nu då min lilla hund Java( granda nois tik) har gått och lagt sig, hihi hon har faktiskt varit skit söt idag då hon ville gnaga på David's cigarr! hehe
Dagens låt måste jag säga att det är : Shop boyz - They like me. Inte för mkt men den håller ändå en liten själ uppe någon timma extra :)

Puss & Kram!



// Tess tess




Hur många bi'n finns med i bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0