Bull Unge!

Jåå och den lilla saken har jag bestämt namn på även om Pekka blir galen då jag kommer med mina brådmogna påhitt, hihi. Idag har jag bakat moccarutor/snoddas/kärleks mums eller vad alla andra namn nu är på dom. Har även tvättat kläder och haft besök av lilla söt Sanna som har sprungit runt och pillat sönder så gott som alla saker som går på hjul i Carolinas alla leksaks lådor, Carolina var lagomt arg då hon höll upp molekylerna framför näsan på mig då dom just hade tagit sig ut genom dörren. Berättade även för pappa idag att jag ska flytta, som jag inte har hunnit med tidigare. Tyvärr blev jag besviken på pappas påpekande om hela flytt saken och babbalandet om att jag ska stanna hemma tills jag pluggat klart så det blev ett kort samtal som mamma till slut fick skratta lite åt ^^
Nu ikväll så ska jag bara fortsätta att läsa på boken jag håller på med och lata mig tills jag får gå och sova, Jag har varit hel trött nästan hela dagen och har nästan bett om att få gå och sova för redan ca 2 timmar sedan så jag kommer vara väldigt nöjd då jag får lägga mig där under täcket och stänga dom stora gröna.
Men nu tänkte jag gå och ta en mocca ruta och en te kopp och mysa med Java lite innan boken tar över helt.

Puss & Kram!



// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0