Bärnstenskikar kväll.

God kväll.

Idag har det inte hänt mkt, inte mkt alls faktiskt och det måste jag säga på någon höger att det varit otroligt skönt. Har bara legat med min bok hela dagen och då jag inte gjort det så har jag pratat med mamma eller i telefon. Planerade lite om vad jag skulle behöva till det nya hemmet när det är dags att röra på sig och som man säkert kunde förstå så var det en hel del då jag inte hunnit skaffa så mkt under den rätt så korta period jag har bott här i V-botten och med tanke på att jag inte hade med mig mer än en så gott som minimal garderob så försäkrar det saken bara ännu mer att det var ett mysterium var alla saker skulle komma ifrån. Nåväl när jag kommit fram till allt som är bra att ha så ska man också börja räkna med saker man VILL ha med... Då suckade jag och lade ner planerandet till någon annan dag för idag vill jag bara vara trött och inte bry mig mer än vad Lyra, Will och alla andra i boken bärnstenskikaren håller på med. Så nu ska jag väl gå tillbaka till boken och efter det så ska jag få sova, sova som jag har velat göra sedan klockan 14,00 idag, nåja hoppas ni har en bra Lördag kväll.
Lite nyfiken på vad alla andra hittar på ikväll så komentera gärna =)

Puss på er!



 

// Tess tess

Snart blir det kartong maraton så packningen startar nog redan lite smått imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0