Mini-lovet har börjat!

Har nyss kommit hem med mina nya skor och lite extra läxor från skolan och ärenden på centrum ^^
Kom till skolan med någolunda gott humör och det blev en snabb prov timma före det blev dags för ett möte och efter det blev det lunch med söt Sanne, som åker till Stockholm idag *snyft* hur ska jag klara mig utan dig? :)
Sen var det tjärn ämnen som gällde och på svenskan skrev jag en liten saga för att sedan börja engelskan med att läsa en liten saga hihi ^^ Nåja den var rätt bra med tanke på att jag fortsatte att läsa den på sista bussen hem också. Matten gick också himla fint och jag fick hem lite arbeten att göra där som jag kan gnola på med under helgen. När jag kom hem så möter jag mamma och moster på torget för att springa iväg och hämta mitt paket men vad händer då om inte att mamma har glömt AVIn hemma så det var ju bara för mig att knata hem och hämta det då (tack och lov inte långt mellan hem och torg), då jag hämtat mina nya skor så kunde jag ju såklart inte låta dom vara kvarn i paketet utan jag plockade upp dom direkt i bilden påväg hem till moster! Ååh dom är tom snyggare i verkligheten! Jippi! Nåja här kommer lite bilder från dagen :)



Söta Sanne då jag väntade på bussen hem



Våran mysiga lunch... eller så inte ( indränkt i sallads dressing)



En fluga i Sannes mjölk ( den svarta pricken) hihi



Lilla Sebbe då vi vänta på skolbussen 07,30 i morse
:)


Puss & Kram



// Tess tess



Kommentarer
Postat av: Madicken

Fin blogg!

2009-04-29 @ 22:40:24
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0